fuckingems - it's all about me

Ny design

Kategori: Allt och lite till

Vad tycker ni om nya designen? Jag kände att det behövdes lite förändring, lite mer glada färger. Det skadar ju aldrig att prova någonting nytt. Och hur tycker ni att jag kan göra bloggen bättre? Något ni tycker jag ska skriva mer om kanske? Ge mig lite tips!

Jag börjar undra om jag verkligen orkar vara vaken mer nu. Känner verkligen hur tröttheten börjar komma alltså. Knäppis jag är som är vaken hela natten men det var faktiskt inte mitt fel. Men ändå så vill jag inte gå och lägga mig nu för det känns onödigt att gå och sova halv 8 på morgonen i och med att jag inte lär sova 1 timme utan typ 5 timmar. Men vet ni vad jag ska göra? Jag ska värma kycklinggryta och ris i micron och sätta mig i sängen och äta och kolla på någonting på tv. Mat är godast framför tv:n.

Ni får kommentera extra mycket idag så jag håller mig vaken tihi! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: