fuckingems - it's all about me

Segis

Kategori: Allt och lite till

Sov nästan lika länge idag som jag gjorde igår, eller ska jag säga vi? ;) Men nu är jag i alla fall uppe och sitter och sjunger haha. Lyssnar på Akon ft kat deluna - Right now (nanana) såååå bra den är!

Känner mig fett seg idag, vill bara ligga i sängen och kolla på någon bra film men jag har inga bra filmer men hoppas att det är något bra på tv senare. Ursäkta mitt tråkiga inlägg men jag har inte så mycket att skriva eftersom jag typ bara har legat i sängen. Vi kollade iofs på en konstig teknad film på 1:an, dom pratade typ kinesiska eller något och så var det jättekonstiga figurer haha, fett knas.


Mickis o jag, hehe<3

Kommentarer

  • sandra säger:

    fett snygg bild :P Jag jobbar som vikarie på olika dagis runtom i västerås

    2009-03-04 | 16:55:48
    Bloggadress: http://sambotjejen.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Sv; Helt sjukt! Skulle kolla på hm´s hemsida nu efter dom, och då var dom borta! Dom kommer säkert tillbaka, (HOPPAS) men tror dom kosta typ 400 spänn :D

    2009-03-04 | 20:47:26
    Bloggadress: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: