fuckingems - it's all about me

Äckligt!

Kategori: Allt och lite till

USCH SÄGER JAG BARA! Mamma och jag har försökt få bort bajset som sitter i min kanins röv. Det är inte lätt ska jag säga. För det första så är det den värsta bajslukten jag någonsin kännt i hela mitt liv, alltså det luktar vidrigt, man spyr nästan. Sen så är det inte speciellt lätt att hålla henne på ett bra sätt så att man ser vart man ska klippa/torka och allt vad man nu måste göra. Sen går det inte att få bort skiten, det sitter verkligen fast.

Jag vet helt ärligt inte vafan jag ska göra för att få bort det, någon som vet? Ibland undrar jag varför jag köpte en långhårig kanin men söt är hon. Söt som fan men äcklig. Sen skulle mamma visa hur rolig hon såg ut när jag höll henne och så tog hon henne och höll henne på det sättet och det är fan de värsta jag sett hahahaha. Det ser ut som det har slagit ner en bomb i hennes röv.

Borde jag gå till veterinären eller vafan ska man göra för att få bort de?


Söta lilla äckelpäckel :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: