fuckingems - it's all about me

Bilder från idag

Kategori: Allt och lite till


När jag kom fram till sjukhuset så mötte mamma och syrran upp mig utanför och så gick vi en promenad, tog massor bilder :)


Mamma och syrran :)


Tvingade mamma att ta en bild på mig, hihi


Rosa blommor


Det fanns vita syrener


Och lila syrener


Sen kom vi till fetaste gravstenen. Mamma tjatade om vad det stod på den och så kom en gubbe fram till oss och berättade att det var en massgrav där om jag minns rätt. Kunde dock inte ta kort på den för den var så långt bort så tog kort på kedjan som var runt den istället


Lila blomma


Blåa blommor


Sen gick vi till vattnet


Det är ganska fint i Södertälje. Det finns fler bilder så ni lär ju märka om det kommer upp någon ibland. Men det blir så mycket om jag lägger in alla i samma inlägg, men det kanske kommer upp någon i något inlägg, så håll utkik ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: