fuckingems - it's all about me

En sån här lista

Kategori: Allt och lite till

VAD FÖREDRAR DU PÅ MOTSATTA KÖNET
Mage, ben eller armar? - Mage och händer
Bruna, blå eller gröna ögon? - Bruna, blå, gröna.. whatever
Långt eller kort hår? - Kort, hehe
Lång eller kort? - Längre än mig, fast de är ju alla ;)
Charmig eller rolig? - Både och
Att de röker eller snusar? - Bryr mig inte, de är upp till dom
Vad kollar du först in på det motsatta könet? - Utseendet och klädstilen
Hur stor betydelse har kläderna? - Inte så stor, bara dom inte ser ut som värsta luffaren
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? - Ja, känns som att jag aldrig kommer sluta tycka om honom
Gillar någon annan dig just nu? - Don't know

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kysst? - Ja
Stått på scen? - Haha kanske när jag var yngre
Varit med om en bilolycka? - Nej
Haft sex? - Ja
Rökt? - Har testat
Snusat? - Gör det ibland men är absolut inte beroende!

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt? - Varmt!
Blått eller rött? - Blått
Regn eller snö? - Regn
Ull eller bomull? - Bomull
Rosor eller tusensköna? - Rosor
Vår eller höst? - Vår
Matte eller engelska? - Engelska

ÖVRIGT
Svär du för mycket? - Det tycker jag inte
Vilken färg är det på dina byxor just nu? - Gråa mjukisbyxor
Vilken låt lyssnar du på just nu? - Lucas prata - And she said
Hur ser ditt skrivbord ut? - Stökigt som fan!
Hur är vädret just nu? - Typ, börjar bli mörkt tror jag
Vart skulle du vilja åka? - Los angeles
Vill du ha barn? - Ja
Vad ska dom heta? - Har inte tänkt på det

SENASTE SOM DU
Träffade? - Min syster på sjukhuset
Pratade i telefon med? - Anna
Pussade? - Eh, vet inte
Sov tsm med? - Två kompisar, haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: