fuckingems - it's all about me

Fattar ingenting

Kategori: Allt och lite till

Jag sitter här och kollar runt lite på internet och tänker på vad fan jag ska göra. Jag måste hitta ett jobb, skiter i vad det är för något bara det är kul och inte för svårt och inte för sena arbetstider. Så jag frågade min kusin om han visste någonstans man kan söka jobb på och då sa han att jag måste skriva ett CV först och så gav han mig någon hemsida och jag blir så jävla arg på mig själv för jag sitter och kollar på deras exempel på CV:n och fattar ingenting.

Jag vill fatta och kunna skriva ett sånt där jävla CV men helt ärligt så fattar jag verkligen ingenting. Men han erbjöd sig att hjälpa mig med det så jag ska nog hem till honom på lördag så blir det förhoppningsvis bra.

Många tror nog att jag inte bryr mig speciellt mycket om att jag inte går i skolan eller jobbar men tro mig jag bryr mig, jag tänker kanske inte på det hela tiden men när jag väl gör det så får jag världens jävla ångest just för att jag inte vet vad eller hur jag ska göra eller vart jag ska vända mig.

Men jag ska ändra på det, jag ska fixa ett jobb.
Man måste börja någonstans, right?

Kommentarer

  • mathilda säger:

    tack så mkt

    2009-05-14 | 18:55:36
    Bloggadress: http://mathildajohanzzon.blogg.se/
  • Anonym säger:

    okej vad kul :) nae, jag har funderat på att dra ut eller något, men jag vet ingen fest eller så. så vi får se vad som händer!:) i annat fall får jag väll plugga.. ;D haha

    2009-05-14 | 19:08:17
    Bloggadress: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: