fuckingems - it's all about me

Godmorgon

Kategori: Allt och lite till

Hej sockertoppar! Jag sitter och lyssnar på lite glad musik och väntar på att mitt hår ska torka och så ska jag snart sminka mig lite. Vet inte vad jag ska göra idag riktigt, jag tror att Mickis kommer hit sen och så ska vi dra någonstans och sola och dricka lite öl. Det finns typ 3 stycken kvar sen i helgen så varför inte dricka upp dom? ;)

Mamma har skrivit en lapp om jag kan gå ner till skomakaren och lämna in hennes sko sen så det ska jag göra också, man måste ju vara lite snäll. Sen ska jag tvinga henne att gå till läkaren och kolla upp hennes hosta också, hon hostar som fan på nätterna, jag vaknade av det inatt.. det är skit irriterande. Men nu ska jag sminka mig, sen smsa Michaela.. puss på er


Johnny knoxville, SÅ SNYGG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: