fuckingems - it's all about me

Kebabtallrik

Kategori: Allt och lite till



Som ni vet så åt jag ju kebabtallrik till middag, gott vare tihi. Nu har jag suttit här en stund och fixat med bilder. Jag och mamma och syrran gick en promenad idag och jag tog massor bilder.

Det verkar som att min syster är lite bättre nu, hon viskar inte lika mycket som hon gjorde förut. Hon gjorde alltid det förut, hon viskade hela tiden. Jag blev irriterad på det där många gånger och sa åt henne att sluta fast jag vet ju att det inte är någonting som hon kan råför så kände mig lite taskig efter. Men det gör hon i alla fall inte lika mycket längre så hon kanske kommer bli bättre ändå, får hoppas på det :)

Det ända jobbiga är fan när man ska åka hem därifrån och måste lämna kvar henne där. Det är därför jag inte gillar att följa med dit för det gör ont i mig när man måste lämna kvar henne där helt ensam. Men nu har hon ju varit där i en vecka så hon känner ju läkarna och sköterskorna lite bättre nu kanske, men gillar ändå inte att lämna henne där. Känns fel på något sätt men jag vet ju att hon behöver det där så man får tänka att det är för hennes egna bästa som man lämnar henne där.

Men aja, jag ska fixa några saker och sen kommer det upp lite bilder på bloggen som jag tog idag. Puss!

Kommentarer

  • dita säger:

    aaaaah fy faaaan va gott me kebab!! Älskar kebab med sås å sallad å hela kittet... :D



    haha jaa ALLA har typ facebook :O

    2009-05-25 | 20:12:23
    Bloggadress: http://diitaa.blogg.se/
  • Linda säger:

    åh va gott!!

    2009-05-25 | 21:07:55
    Bloggadress: http://ndail.blogg.se/
  • malinm.se - en smart brunett! säger:

    Åh vad skönt att hon är på rätt håll iaf :)

    2009-05-25 | 21:21:41
    Bloggadress: http://malinm.se

Kommentera inlägget här: