fuckingems - it's all about me

Never trust a stranger

Kategori: Allt och lite till

Jag är så arg, skulle kunna slå någon just nu. Du säger hela tiden "jag kommer då och då" och sen gör du inte det? Vad fan är ditt problem? Lånar man pengar av någon så lämnar man tillbaka skiten också annars ska man fan inte ens låna något. Men det är bra att du visar vart du står och hur lite man kan lita på dig för man lär sig av sina misstag. Och att låna ut pengar till en sån som dig var ett stort jävla misstag.

Just nu känner jag inte ens för att prata med dig, börjar förstå varför folk vill slå dig för just nu vill jag precis samma sak. Du kommer aldrig någonsin få låna pengar av mig igen. Trodde jag kände dig, trodde du var en bra vän men.. ha ett så bra liv din jävla......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: