fuckingems - it's all about me

Proppmätt

Kategori: Allt och lite till

Mamma och jag gick ner till Salems pizzeria för att äta. Det satt typ en miljon killar där, lite smått pinsamt men det gick bra ;) Jag åt kebabpizza och mamma åt mexicana, det var gott men nu är jag så mätt att jag aldrig mer vill stoppa en bit pizza i munnen.

Jag ska nu fixa mig lite och plocka upp lite i rummet för Mattias och Dennis kommer hit. Dom ville att jag skulle komma till dom först men jag är helt slut för jag har inte sovit så mycket inatt och sen gått upp tidigt. Jag orkar vara med dom men känner att jag verkligen inte orkar åka någonstans så dom kommer hit istället. Vet inte riktigt vad vi ska göra här men det blir väl att bara ta det lugnt, snacka och sånt...

Ska i alla fall fixa mig lite och sånt nu, jag svarar på alla era kommentarer när jag är klar med det, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: